Waoo! TV indtager telemarkedet

Waoo! sammenslutningen af 15 energiselskabers fibernetaktiviteter har lanceret en større kampagne i tv og på internettet mhp. på at promovere sine nye produkter. Telemarkedet har set nærmere på Waoo!'s priser og sammenlignet dem med konkurrenternes.

publiceret d.
2010-09-15
Kilde: waoo.dk

Waoo!, der er navngivet således, fordi det angiveligt er det første udtryk, der kommer fra kunderne, når de opdager, hvor hurtigt selskabets internet er, har netop lanceret de første produkter under eget navn.

Waoo! satser på Double Play med telefon og internet i ét og Triple Play der også indeholder digitalt tv.

Waoo! er bygget på de tidligere selskaber Smile Content og Profiber, og umiddelbart har Waoo! valgt at lade sine produkter følge Smile Contents udbud temmelig nøjagtigt.

Priserne er med ubetydelige forskelle lagt på samme niveau som Smile Contents, og det samme med indholdet. Det betyder også, at Waoo! ikke har fået en aftale med Viasat, hvorfor de vigtige tv-kanaler TV3, 3+ m.fl. ikke er at finde i Waoo!'s tilbud endnu.

Waoo! har oplyst, at de arbejder på at få en aftale i hus med Viasat, så tv-kanal udbuddet kan blive mere komplet.

Waoo!'s store salgsargument over for det "almindelige" kobberbaserede bredbånd er, at Waoo! med sine fiberforbindelser garanterer, at du får den hastighed, du betaler for. Dvs. hvis du køber en 90/90 Mbit/s internetforbindelse, så er det den hastighed dit bredbånd har - og ikke en teoretisk maksimal hastighed.

Fibrenettet er dog også - ind til videre - Waoo!'s archilleshæl pga. den begrænsede udbredelse og de høje tilslutningsafgifter.

Telemarkedet har opdateret sin prissammenligning for digital tv med Waoo!'s tv udbud, så du kan se, om du har penge at spare eller andre fordele at høste ift. dit nuværende abonnement.